Eragon
Administrator
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Santa Ponsa
|
Wysłany: Pią 23:42, 09 Cze 2006 Temat postu: Rasy |
|
|
Witam.
W tej grze dużą rolę grają także rasy naszych postaci. Dopuszczam graczy z następujących ras:
Człowiek: Jest to rasa inteligentna, z dobrze rozwiniętą gospodarka, lecz nie tak zwinna jak Elfy, silna jak Urgale, oraz precyzyjna jak Krasnoludy. Agresja - Neutralny.
Główne zalety:
- Mogą uprawiać rolnictwo,
- Rasa bardzo płodna,
- Posiada myśliwych
Główne wady:
- Nie ma wysokiej kondycji, męczy się przy dłuższej walce i na długich dystansach,
- Napadana przez Urgale.
Elf: Rasa niezwykle zwinna, szybka oraz mądra. Agresja - Łagodny.
Główne zalety:
- Wyborowi strzelcy,
- Większość Jeźdźcównależała do tej rasy,
- Bardzo mądra rasa,
- Umiejętności związane z przyrodą.
Główne wady:
- Rasa niemal niepłodna.
Krasnolud: Przez niektórych uznawani za niegodnych uwagi, z powodu niskiego wzrostu. Tak naprawde to rasa bardzo pracowita, choć urodą nie rzesząca. Agresja - Zaatakuje sprowokowany.
Główne zalety:
- Sieć podziemnych tuneli,
- Pracowita,
- Precyzyjna.
- Waleczni na polu bitwy.
Główne wady:
- Niski wzrost,
- Nie potrafiąszybko biegać
- Nienawidzą latania.
Urgale: Ich obecność nie jest akceptowana przez wszystkie inne rasy. Są znienawidzone przez to, że w ich naturze lerzy mord i wojna. Napadają a konwoje wysyłane przez ludzi oraz inne rasy. Jednak po zagłębieniu się w ich zwyczajach, można dostrzec, że nie zależy im tylko na krwi. Miłują swoje "bycze kobiety" i potrafią je kochać. Agrasja - Atakują bez powodu.
Główne zalety:
- Niezwykle silne,
- Świetnie wyszkolone w boju,
- Wytrzymałe.
Główne wady:
- Znienawidzone przez inne rasy,
- Zostało ich niewiele,
- Cel polowań niektórych myśliwych.
Kulle: Odmiana Urgali. Te byki są naprawdę chodzącą kupą mięsni. Ich rogi są twardsze od Urgalowych. Potrafią być w biegu przez niemal tydzień i być gotowymi do walki. Agresja - Agresywne.
Główne zalety:
- Niezwykła siła,
- Niezwykła wytrzymałość,
- Czaszka twardsza od skały.
Główne wady:
- Znienawidzone przez inne rasy.
Centaury: Człowiek skrzyżowany z koniem. Od początku współczynnik Jeździectwa wynosi u Centaurów 100 pkt (nie warto podnosić go wyżej, ponieważ to nic nie da), a celność 5. Agresja - Łagodny chyba, że ktoś go sprowokuje.
Główne zalety:
- Bardzo szybkie i zwinne,
- Lepiej posługują się łukami.
Główne wady:
- Polują na nie niektórzy ludzie,
- Zagoniony w pułapkę jest bardzo łatwym celem.
Kiedy wybieracie sobie rasę, nie musi oa dokładnie odpowiadać temu wzorowi. Kull nie musi być chodzącą 300 kilogramową masą. Elf nie musi wyprzedzać najleprzych biegaczy i biegać po gałęziach drzew. Rasy dają tylko miejsce zamieszkania, oraz szacunek, bądź nienawiść. Jednak każda rasa może porozumieć się z inną. Za dużo by było gadania, ale w książce (stąd wziął się mój pomysł na tę grę), nawet Kulle sprzymierzyły się z człowiekiem.
Wybierajcie więc najbardziej pasującą wam rasę i poprowadźcie swą postać do zwycięstwa nad Królem Garbatorixem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|